Sidor

oktober 01, 2009

blå blå, blåaa fingrar

Hey hey hallooo!
nummer 1, fingrarna har varit på besök på akuten idag, gjorde ju illa dem ordentligen igår på basketen (är nog svårt att se på den bilden kom jag just på...). Iaf, inget är brutet och jag ahr inga skador på själva skelettet, MEN jag har blödningar i båda fingrarna så de är ju lagom blå och svullna haha!^^. Och jag som ville träna bodypump idag, men det går ju inte för hur ska jag kunna hålla i skivstången när jag inte enns kan öppna dörren eller hålla ett glas?^^. Inte lätt alltid. Men, vad jag ska göra idag iaf är att ut och springa en stund. Det får bli en snabbis för jag tror att jag håller på att få lunginflammation igen. TYPISKT. Tur att det inte smittar iaf.. Fast nu så måste jag nog ta vaccinet mot svininfluensan med, för om jag får både influensan och lunginflammation så är det dödligt.. och dö vill jag ju inte(a). Sen efter turen ute i det kalla är det tele med älskling som gäller(y)<3.


Ojoj, vad mörket det är ute:S, får nog bli en rak sträcka idag att springa... SUCK.

Aa, vi hörs;).

I miss you honeyyyy<3<3<3

HUGS & KISSES

2 kommentarer:

patricia sa...

Isabelle sa att du hade skadat fingrarna men inte FAN trodde jag att det var SÅHÄR illa! HAHA! Så typiskt dig :D <3

Goldenstarlights sa...

Hahaha(A), aa det ser inte så trevligt ut dirr, men det gör inte ont. Så länge man inte fastnar eller råkar slå i någonstans såklart...^^.
Ses imorgon;)<3