Sidor

september 13, 2009

tränings-dagboken snart i rollians

Godmorgon!
Inatt har jag minsann fått åtta timmars sömn (!). Det vaar ju ett tag sedan kan jag ju säga. Av någon anledning har jag svårt att sova om nätterna och lägger mig inte förän närmare tre. Fråga mig inte varför, haha. Sitter antagligen för länge på nätet eller nått(a). Det hade ju varit OK om man sedan inte skulle uppförän vid tio eller nått, men saken är ju den att man stiger upp vid sex-sju ju. Inte bra för hälsan det dära inte hihi.. Iaf, inatt har jag sovit som en stock och jag känner mig helt utvilad. Skönt:).
Idag är det börja på min tränings-dagbok som gäller! Kommer hålla på med det i tio veckor och efter dem så ska man ha uppnått vissa mål som man satt upp för sig själv. I den här träningsboken ingår även kosthållning och sömn. Mina mål kommer vara att uplleva in kropp som friskare och piggare, samt förbättra förbränningen och konditionen. Kommer variera mellan löpning, step, bodycombat (när det sätter igång om någon vecka), spinning, afropowerdance och bodypump; för att förbättra konditionen och förbränningen. För att jag ska bli lite piggare krävs; mer sömn (kommer inte lyckas här riktikgtkänner jag redan), förändra in kost ytterligare (jämn balans mellan snabba och långsamma kolhydrater under dagen, efter träning snabba), och träna mer Yoga samt bodybalance. Min träningsvecka kommer börja på det bästa sätt, nämnligen Step!

Hoppas på sällskap ikväll för det tycker jag om!:)<3.


Nu ska jag fixa msn till min trögdator sen blir det att sätta igång!
Bye for now:).


Puss!<3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: