Sidor

september 01, 2009

skogsmulleri!

Howdy!
Hemma till sist! Skönt faktiskt.
Bussen gick vid nio tio tror jag, bi började gå vid halv elva. Gick och gick och gick^^. Var framme vid tjaaa, fyra kanske eller nått. Aktiviter på kvällen, klasskamp, tipsrunda (där jag höll på att få en panikångest-attack på grund av mörker+elak treor;)), grillning och snack med folk! Trevligt var det absolut och jag och Emmelie är nu officiellt ÄKTA skogsmullar;). Sov förjävla gott i min varma sovsäck, men stackars Eme frös. Inte brao. Packa ihop imorse, en sak, det är inte lätt att klä på sig i en sovsäck kan jag tala om:). Somnade HÅRT på bussen till skolan och likaså på bussen till hörby. Hem och packa upp, äta lite, sen ut i solen. Nog har man fått lite färg, synd att det mesta lägger sig bara. Sen nu, så är jag hos far och har precis ätit potatiskaka. (Lindas blev lätt godare än den jag försökte göra men det vill hon inte erkänna;)).
Funderar skarpast på att slänga mig på cykelen och handla lite godis men jag tror helt ärligt inte att jag orkar. Huvudvärken är DÖDLIG för tillfället. Attans också!
Men nu, lite mer dator sen får vi se hur det blir^^.
Tjaaarå!


Saknar dig!!<3 x1000
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

emeliedaludd sa...

Det var himla trevligt iallafall och nu kan man bara sitta och skratta åt de men rätt kul när alla blev helt tysta så kommer så klart puckot "hoppas alla har kissat" ahah!! du är bäst <3

Goldenstarlights sa...

Hahaha för det var det min vän!
Och den var helt klart klockren den vill jag lova haha! Vi är oslagbara!<3