Sidor

september 08, 2009

lektion efter 14.00 borde förbjudas

Så, nu ligger jag här på min egna säng hos mamma! Känns lite tomt, har ju haft sällskap i flera dagar nu^^.
Slutade FÖR sent för min smak idag. Inte fören vid fyra och jag var inte hemma fören vid sex. Drygt säger jag. Tur är det iaf att jag inte så mycket läxor! Alltid ett plus ju!(y).
Annars har dagen vart bra!
Sen har jag och Eme haft en låt på huvudet hela dagen: Man in the mirror - MJ, så jag måste ju nästan lägga upp den här! Riktigt bra är den iaf, fastnar:D.


Känner ett enormt sug efter att träna, så det blir nog att springa en runda nu, sen ska jag ringa älsklingen min!:*

Vännen, du är stark. Ingen får trycka ner dig okey. Jag stöttar dig!<3



loveu!<3<3
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

emeliedaludd sa...

MAN IN THE MIRROR ÅHH YEEAAH (L) va, vem ska nu prata med mig om natten, vem ska prata med mig när du sover nu då? :(
du är otroligt bra vännen <3

Goldenstarlights sa...

Man in the mirror!!!!(L):D.
Aaawe vännen då^^, jag kommer snart och hälsar på igen!!:).
Du är oslagbar vännen!<3