Sidor

september 23, 2009

i need a haircut

Hehe, har livet svårt för att låta layouten vara så långvarig nuförtiden. Kul med att förnya sig!:).
Sent är det kanske,.. men se jag har sovmorgon imorgon haha. Så det så!^^. Ska nog dock försöka stänga ögonen och ta mig en blund. Försöka iaf..

Sen är jag tillbaka till samma eländiga dilemma, klippa sig! Vet inte alls hur jag ska klippa det, men jag har mina svaga funderingar på något bobo liknande.. Har varit inne på det tidigare men har inte vågat klippa av det, vill ju inerst inne ha långt hår, men se den duuu, funkar inte. Inte med detta fjes till hår jag har haha, det är ett under att jag enns kan sätta upp det. Suck^^.
Kan lägga upp en kollage med lite olika frisyrer så kan väl ni hjälpa mig med förslag?:).

Puss på er!

1. Så ser ju ut nu; sneddlugg, självlockigt hår. Blir så är som jag bara klipper topparna.

2.En variant av bob. Själv skulle jag nog vilja ha en gnutta längre. Inga slingor. Kanske med en raklugg till?

3. Klipper flikat runt ansiktet och klipper inte upp så värst mycket. Klipper raklugg.

4. Satsar på uppklippt och raklugg.

Vad tycker ni?:)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill klippa, jag vill klippa :D:D <33

Goldenstarlights sa...

HUR vill du klippa? :D<33

Anonym sa...

Kan bara klippa på ett sätt än så länge, rakt. Haha ;D <3

Goldenstarlights sa...

Okej^^. Men snart så kan du nog mer, det är ju fasiken vad man går fort fram på frisör:O ^^. <3