Sidor

september 12, 2009

having the time off my life

Är det någon mer än ajg som mår helt fuckingunbelievebly bra idag?^^. Livet leker, har fått en ny innebörd! Anledning?? Tjaa, 1 att jag upp över öronen förälskad, 2 att träningen är i full gång igen, 3 vädret är great, 4 jaaa, jag kan nog hålla på ett tag. Livet är på topp iaf! Och jag är grymt sugen på att ut och shakea rumpa!! Det var äckligt länge sedan och det är för jävligt haha! Snart så^^.
De senaste dagarna har tillbringast med underbaraste, både hos honom och hos mig! Och helgen är inte slut än! Hoppas på att det går imorgon med(a):). Pussss på det minsann!<3

Idag har jag städat garderoben. Igen, det behövs nog göras varje dag har jag insett:D. Med tanke på att det är så fruktansvärt jobbigt att vika allting och lägga det. Det tar bara massa onödig tid och är riktigt tråkigt! Men, jag får kanske börja lära mig... med tanke på att jag hittade en lapp på garderobsdörren i fredags där det stod: "Are you shitting me?! Håll ordning i din garderob!". Hehehehehe.... Så JA far min, jag SKA börja städa. Bättre. Eller iaf vika kläderna bättre:D.
Annars har det mest vart mys, baka kanelbullar ( toppen! ) och ikväll är det Emma och Dennis som gäller! Kanske kan dra till sjön eller nått.. who knows? Är galet sugen på party, men det får vänta!

Nu blir det lite surf ( jag har fått internet på rummet (!), inte en dag förtidigt;).


sexiiboii!!<3
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Jessica sa...

Haha ^^, det där med att hålla ordning i garderoben e inte min graj heller.. hade morsan kommit å kollat in där hade hon nog svimmat :D. Va fan, det e bara lite kläder, inte typ datorn eller något sånt viktigt :D

Goldenstarlights sa...

Hahaha så pass!^^. Neeh, så tycker jag med faktiskt. Men uppenbarligen inte min käre far!;). Så ma får väl göra vad man kan för bröfödan och iaf städa lite på rummet då och då haha:D.
Kram