Sidor

augusti 14, 2009

"Vil du ha en kvittering?" - "Jag har tagit kortet?"

Hey you all!
För det första: vilket jävla äventyr jag och Linnea gick egenom när vi skulle betala för glassen igår! Haha. Jag sätter i kortet och slår koden, norsken tittar menande på mig och sluddrar något snabbt på norska som jag verkligen inte hann med att uppfatta. Jag förvirrad som jag är säger: "Va? men jag har ju tagit ut kortet?". Linnea börjar flabba satan och jag fattar ingenting (inte killen i kassan heller för den delen). Väl men sakerna i påsen säger Linnea att han sa "Vil du ha en kvittering?" (kvitto). Och jag inser att jg gjort bort mig totalt:D. FörJävlaRoligtAlltså:D:D. Vi har sämst humor^^.

Mysig dag i Drammen på ett nice café (som tyvärr tog VÄLDIGT lång tid på sig att servera. Först väntade vi i en halvsnurra kanske, sedan kom drickasn, sedan fick vi vänta i en halvtimme till sen kom hälften av folkets mat, sen efter ytterligare en kvart kom resten. FAIL^^) Vart ute och gått och haft allmänt trevligt:). Ätit glass i mängder och lekt med lillasyster och Linnea på lekplatsen^^. Sen har vi bara vart hemma, ätit gott och slappat lite. Nu ska jag och Linnea skrämma upp oss lite med en rysare:). Jag har en viss svaghet för sånna filmer faktiskt:D. (och med svaghet menar jag inte att jag darrar som ett asplöv av skräck, nejnej, inget sånt(a).)
Imorgon sviker hon mig för jobbet, SADFACE^^. Men som tur är jobbar hon inte FÖR länge:). Är det fint väder imorgon så blir det nog badet med hela gänget eller stan! Ser fram emot det! Shoppa är aldrig fel(a).
Nu, ska jag välja film och Linnea kolla vad jag skrivit idag:).

allways in my head<3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: