Sidor

augusti 08, 2009

save the moment:*

Hello!
Nu var det länge sedan igen.
Fredags: Solning all day long med Emma och Dennis, till kvällen kom älskling till mig:). MYS:*. Idag vaknade jag bredvid den bästa. Mys i mängder och ett tappert försök att fixa spagetti och köttfärssås:). (jag är verkligen sämst på att laga mat, FAIL at jag när jag skulle hälla över det tog en för liten skål och var tvungen att byta igen. Efter att jag fått torka upp kladdet^^.)
you are my fire <3

Nu sitter jag vid Saras dator uppe i vä:)). Är helt över härligt att träffa dig igen:D. Blir väl att umgås med folket här:). Trevligt det!

Har ett helt fullpackat schema den sista tiden nu innan sommarlovet tar slut. Oh god, hur ska jag hinna med^^.
*Stannar här tills på måndag
*måndag till tisdag vara hos honey
*tisdag packa och tvätta
*onsdag morgon åker till norge
*torsdag till söndag i norge
*söndag till måndag hos honey
och, så börjar skolan på tisdag. HEH^^


Nu ska jag vara social:).

HUGS & KISSES

3 kommentarer:

Emma sa...

ingen inbokad tid med mig inte =( <3

Goldenstarlights sa...

Aaawe honey, så fort jag kommer till far igen lovar jag att vi ska ses<33

Emma sa...

DET HOPPAS JAG ! ^^