Sidor

augusti 26, 2009

sådäridagochigår

Helloooow!:).
Jag kan ju passa på att meddela att jag var världens dödaste människa igår. HERREGUD vilken sjuk huvudvärk. Idis, snällis som hon är gav mig piller men det hjälpte bara fram till typ halv tolv, sen kändes det som om hela huvudet skulle sprängas i bitar! Har varit från och till nu i flera veckor. Jag hoppas det inte är ett tecken på att jag måste ha tillbaka mina glasögon, då blir jag SADFACE. Iaf, det var trevligt igår att träffa IDDDAAAAAAA som man inte har gjort på ett tag:O. Vad kassa vi är på det, vi får skärpa till oss(a). Tack för det vännen!:)<3
(jag saknar dig K så ***** mycket! det var mys att prata med dig igår! och iaf få höra din röst:). I miss you!!<3)


Vad säger man om dagen idag?:). Lagom soft, lite trött nu, pluggat lite och så. Kommer nästan inte ihåg dagen, har slummrat till lite då och lite då haha^^.
Men nu sitter jag iaf här igen (vilket är självklart eftersom jag skriver, DAAA).

Dagens låt är nog, TADAAAAAH, black or white med Michael Jacksson. FETT bra låt!^^.


Aaah, vi hörs!^^.

I want you so bad!!<3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: