Sidor

augusti 20, 2009

NRJ in the park

God dagens:).
Till att börja med var NRJ in the park på malmöfestivalen något av en höjdpunkt. att man hade kusinen till sällskap var som gräddet på mosen:D. Tackar för kvällen(y). Här kommer lite bilder på Dead by april. Mmmmm- that's good music(y):D.































och så här såg jag ut. Kassa mobilbilder-men det får nu leva med:).
Svarta leggings med nitar längs sidorna-Lindex, vitt linne med spets-H&M,skrikrosa/orange kort collagetröja-Cubus, svarta gladiatorsandaler med nitar,någon liten butik i Mora, mängder av armband och min älskade klocka var med på plats såklart!






























och här har ni låten som fick hela torget att jubbla. LOSING YOU<3



Idag har det vart en lagom chill dag i skolan-har ju inte riktigt börjat komma igång än. FAST min kinesiskalärare hade inga problem med att börja direkt. Jag kan faktiskt redan nu hälsa, fråga om någon är upptaqen och svara med utförliga svar. Coolt. Dock kommer jag förmodligen byta till spanska istället. Känns som man har mer nytta av det?
Förövrigt har dagen vart LÅNG. Vid 11 tiden tyckte jag det var dags att gå hem. Eftermiddagen blev ganska dryg eftersom Emmelie Daaaaluuuedd' med sina rödspränga ögon fick ta sitt oick och pack och åka hem. Krya på dig tösen!
Efter skolan var det hem och snabbt ut i solen. Man får ju passa på och se där. Lite färg minsann. GREAT.
Nu, blir det minsann att ringa Emma, hon har inget val, hon måste träffa mig idag, haha:D. Ha det!


Jag saknar sönder mig efter att få träffa min underbaring som är hemma och är sjuk. Hoppas du blir frisk snart my love, :*
HUGS & KISSES

5 kommentarer:

Jess das kusin sa...

haha de var sämst av alla ju haha.. nej ok..men usch. :)

Goldenstarlights sa...

nejnejnej, det har du fått om bakfoten;). hahah:)

Anonym sa...

dba ska man se längst fram vid räcket, lite lagom lullig. skrikaandes o sjungandes & varför inte lite headbang. man ska ta på sångarens mage och skrika hans namn. sen är man kär.
jag saknar dig <3

emeliedaludd sa...

men se där, jag mår mycket bättre nu :)) <33

Goldenstarlights sa...

GUD vad bra! Nu tar vi skolan med storm;). <33