Sidor

augusti 25, 2009

företagsekonomi? nejtack^^

NU, sitter jag och har företagsekonomi A. Ska skriva om ett företag. -.-''. Tror inte jag stannar här om man säger så. Jag hade missat helt att det var en kurs för typ dem som skulle starta eget och det, kommer denna damen förmodligen inte göra:). Så det blir nog att ändra snarast möjligt. Kanske till bollspel A? Dock har jag inget bollsinne alls men vafan, det kan ju vara en kul grej! Får la se hur det blir;).

Jag har vissa koncenrationssvårigheter med- tänker bara på my love!^^.
HIHI(a).

Idag ska jag träffa Idaaaaaaa:D. NICE!


BAH', måste fortsätta^^.

2 kommentarer:

Emma sa...

lilla gumman.. BOLLSPEL A ? du e ju bollrädd xD <3

Goldenstarlights sa...

HEHE, VET;). Därför hade det varit en rolig grej(a). SEn blir jag kanske till på köpet AV med min bollskräck haaaa det tänkte du inte på va?;). <3