Sidor

augusti 11, 2009

en salig blanding av besök i Vä, mitt dåliga lokalsinne och mys med honey

Dåligt med uppdatering denna helgen kan jag erkänna.
HEY, föresten.
Lite snabbt, fredag och lördag som sagt hos Sara, min vän<3. Tillkom lite smått och gott folk mellanåt. Alltid lika trevligt att besöka Vä faktiskt:). Mycket film och för mycket chocklad men en trevlig tid med Sara. Ska tackas för, trevlig avslutning på en trevlig helg<3.
Början på veckan kunde faktiskt helt omöjligt varit bättre:)). Eller jo, jag kunde ju åkt rätt från början med bussarn så hade jag ju kommit tidigare^^. (Skulle till hästveda, befann mig i kristianstad. "Det är lugnt tänkte jag" och satte mig på bussen till osby, därifrån skulle det gå en buss mot hässleholm genom hästveda. "Enklare kan det ju inte bli". Men det slutade ganska katastrofalt.
I min förvirring klev jag av bussen för tidigt och hamnade i broby ist. Irrade runt som en vilsen höna ett bra tag sedan bestämde jag mig för att ta bussen till hässleholm via knislinge. Det skulle gå fortare än att sätta sig på nästa buss till osby och sedan därifrån till hässleholm. Jag har verkligen ett helt fruktansvärt kasst lokalsinne, pinsamt. Men framförallt, riktigt SMIDIGT.)
Men iaf, möttes av världens underbaraste människa<3, åt middag och sedan bar det av på bio:). Såg the proposal. Faktiskt sevärd:). Sådär lagam rolig! Fin kväll med mycket mys:* Tack för den, my love<3.



Idag har jag mest packat och slöat. Har haft en sån dag ni vet då man bara vill ha massa godsaker. Har dock fått hålla mig till lite vingummi^^.

Imorgonbitti bär det av mot Norge! Jag, mor och minstingen åker bil, medans de andra galningarna kör motorcykel. Stannar på en camping uppe vid Göteborg på natten till torsdag. Sedan åker vi vidare till Drammen:).

Vi har datorn med oss så det blir nog någon uppdatering om ni har den turen;). Nu ska jag nog pacla lite till, sedan blir det nog film och sänggång. Har en växande huvudvärk som har letat sig från tinningarna mot främmre delen av huvudet. JIPPIE. Känn ironin.


I can't stop thinking about you darling:*
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Emma sa...

HAHAHAHAHA xD jaa det e tur att det märks på något sätt att vi e sisters , men för fan sandra ! du menar inte att du gjorde samma tabbe som jag ( bara det att jag fick sitta i nästan 3 timmar och vänta innan jag kom därifrån ! )
du e allt go du ;D <3

Goldenstarlights sa...

Hahahahahah - men kom fram till slut och det är faktiskt det som räknas hörrududu;). Men jo, vi är ganska lika, i det mesta, speciellt lokalsinnet uppenbarligen;D. <3