Sidor

augusti 23, 2009

är det fest så är det!

Heysan!:).
(Idag är det mammas födelsedag. GRATTIS mor på Din dag, <3)
Vill börja med att tacka samtliga som var på Emmes fest i fredags. Jag (och jag tror även ni andra) hade riktigt trevligt!:)). Som ett trevligt minne av kvällen har jag fått skoskav UNDER foten. Alltså på fotsulan, stor blåsa, gick sönder, gick barfota och fick skit i såret, och det är numera ett inflammerat öppet sår. GREAT;). Kan inte stå på foten, vilket resulterar i att jag haltar och mamma mobbar mig hihi:P.
Tackar även för lånet av sängplats och att Sara är en underbar vän som man verkligen kan lita på:))<3.
Min lördag har spenderats på kräftskiva i oxie. Trevligt folk där må jag säga! Kul att träffa er!:)). Kom hem för en stund sedan och är lagom nannig och foten är svullen(y). Tänkte uppdatera på ett par ställen sen blir det SOVA.
Imorgon ska mor och plastfar firas! Kommer lite random folk och det ska bli mys! Emma kommer förmodligen med!:D. Jätte-nice! Sis, det var länge sedan vi sågs!

Nu ska jag som sagt uppdatera.
Vi hörs!:).


Älskling, bli frisk,<3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: