Sidor

juli 01, 2009

"Vii älskar att spela Wii" (y)

Hej !
Nu har jag och Moa tagit en paus från spelandet . Vi äter rån med smör - helt underbart gott ju ! Ni borde smaka (om ni inte redan gjort det) . För tankarna tillbaka till tiden på fritids ... Iaf .
GRATTIS till Emms för hennes val till gymnasiet ! Härligt joobbat tjejen <3
Jag stannar i blentarp till imorgon ! På dagen blir det förmodligen hörby marknad med Emma , Dennis , Sara och min saknade kusin Kevin !:D NICE . Men först , ska vi spela Wii tills vi storknar :D På tal om det . Nu gäller det igen ! Spelaspelaspela (y)

Och jo , idag är en bra dag . Visst , jag saknar dig .Något fruktansvärt mycket . Du betyder mer för mig än du förmodligen kan förstå . Jag hoppas jag kan förklara för dig någon gång . Innan det är försent . Jag älskar dig <3.

HUGS & KISSES

1 kommentar:

Emma sa...

tack så mycket tös <3