Sidor

juli 04, 2009

stressad idag? EN ANING

JA . Gårdagen fram till stan var (y) Riktigt trevliga människor !:D
Tack för allt Sara<3 Verkligen . Utan dig hade det inte fungerat .
Och förlåt Patte<3 jag kunde inte hjälpa det kan man väl säga ..

Idag, inte lika bra . Väcktes i grynen (njaaa , kan inte . Men det kändes definitivt som det) på med palltorna . Snacka med den sömndruckna Sara innan jag fick springa iväg till bussen . Den var försenad , givetvis . Missade buss 1 till malmö . Resultat : sitta på resecentrum i en timme och vänta på nästa . Inte så jävla piffigt inte !
Väl i Hörby (eller egentligen på bussen) började min telefon bråka med mig . Typ dålig täckning och inget nätverk stod där . Jag har Halebop så det går över Telias nät , någon mer som haft problem ??
Fick inte tag i Ronnie så jag gick hem . Stressad som fanken samlade jag ihop mina saker och satte mig på moppen till far . Det är en historia för sig själv , min moped . Jag tycker INTE om den just nu kan jag tala om . Men jag ska vara glad över att jag har den iaf . Det är en stor frihet .
Hemma en liten stund , sedan iväg på middag hos farmor . Mys :) Fast farmor skulle nog inte druckit de sista glasen vin ^^
Nu , sitter jag här och fryser . Solfrossa . hade tänkt gå en sväng , ladda på kontantkort och kanske hälsa på hos Dennis . Han har nog fortfarande Kevin hos sig ! Kusin vitamin jag diggar dig ;)

Tänker inte sitta mer här nu . Tror jag ^^
Ha det bra folks !



Jag misslyckas . Jag tänker enbart på dig .
<3

HUGS & KISSES

2 kommentarer:

patricia sa...

Jag håller med dig, fram tills stan var den TOPPEN! :D

det är lugnt, du vet du torkade dig på ellen också så hon osade också spya.. men ajjaa vi älskar dig ändå :D (nu i efterhand är det ganska roligt..)
Man kan väl säga som så att jag är en riktig jävel på att blanda drinkar.. Vi kanske inte ska svepa dom i en slurk nästa gång bönan :D
<3

Goldenstarlights sa...

Tur att ni fortfarande tycker om mig iaf :)
Haha , nej jag tror det blir bäst så vännen ^^
Måste ses snart igen <3