Sidor

juli 07, 2009

Instängd

Ehm , jaa.
igår - stack till Kristianstad-dagarna med Kevin , Emma och Dennis . Där träffade vi Patte , Ellen , Sara och hela gänget ! Riktigt härligt faktiskt :) Fint väder och trevliga människor . Sov hos Dennis . Såg världens äckligaste film ! Eller nja , den är asbra ju , men jag har en sådan konstig hatkärlek för den . Den är bra , rikigt bra , men fruktansvärt rälig . Filmen heter INSTÄNGD . Den är sevärd gott folk ! Efter att jag och Dennis hoppat flera meter upp ur soffan ett flertal gånger och jag använt min fina stämma , högt och gällt , förmodligen så högt att grannskapet hört , drog vi alla oss till sängs . Jag ville få bort tankarna från instängd så jag föreslog att jag och Kevin skulle se THE PHANTOM OF THE OPERA . Kevin fick nästan hjärtstillestånd när jag erkände att jag aldrig sätt den . Naturligtvis hittade vi inte filmen , så det blev snack ist . Det är vi helt överbra på måste jag säga ! Tack alla för idag <3
Idag - vaknade sent , stack hem och gjorde pannkakor (första gången jag faktiskt lyckade med dem!!!) sedan var det att börja måla igen . Det började regna så jag stack till gymmet ist (y) Inget pass idag utan bara vanligt ute i gymmet . Härligt det med kan jag säga ! Visst får man mycket motion annars med men att åka iväg och träna är så mycket härligare ! (Imorgon blir det förhoppningsvis Yoga<3 och arfopowerdance (y) eller Bodystep . Får se lite hur det blir :)
Just nu passar jag mina brödrar . De leker så fint ! Så jag passar på att koppla av lite . Har absolut INGEN energi att göra något längre känns det som . Känner mig som en urvriden trasa . Slut . Kroppen mår bra , visst . Tröttheten sitter enbart i själen .


Jag vill bara kunna gråta ut och gå vidare . Though luck när man inte kan hindra sina känslor . Du betyder för mycket ..
Jag är instängd i mig själv .

helvete
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

patricia sa...

Tack själv :)!

Det kommer lösa sig sandra, nu när man är ung och dum ska man ju bara knulla runder, eller vad var det nu Linda sa? xD SKÄMT O SIDO. Nej kärlek är dumt och det svider välkommen till nunneriet sandra. Jag tar emot dig med öppna armar (H)
Du vet att jag alltid finns här om det är nåt.
<3

Goldenstarlights sa...

Jo , du har en poäng där alltså !
Jag tackar och tar emot medlemskapet (y) Nunneriet är inte helt fel alltså ! Ingen som krossar en - *SCORE* Haha , och som nunna behöver vi inte oroa oss över att dina leggings ska bli förstörda ;)
Det betyder ! Jag hör av mig snart !
<3