Sidor

juli 02, 2009

hörbymarknad och planer för morgondagen


Nu var man hemma igen ! Har ifs ätit en bit grilla och melon (och drömmar<3)
Inte så mycket folk i byn ... Träffade iaf Pernilla och hennes kusin ! Vi måst faktiskt ses snart ! Det är fär jäkligt att vi inte gjort det än .. Fy på oss ^^
Jag handlade inget förutom ett godissnöre . MUMS på det kan jag tala om ! Man får det bara en gång om året så man passar ju såklart på !;)
Riktigt trevligt sällskap hade jag nere i byn iaf . Gick med syster Emms och kusinerna dennis och Kevin , Dennis kusin (som snällt nog både hämtade och lämnade mig här på landet där jag bor . Stort tack!) och resterande familjer . MYS :)

Nu , har jag och Sara finslipat på morgondagen lite . Jag kommer åka till Åhus med familjen först (plastfarfar och plastfarmor passar mina syskon) . Kan ju lika bra åka med dem till stranden och få lite färg kan jag ju tycka ! Med mig tar jag så klart Emmspemms som vi ska hämta i byn på morgonen (y). SOOOL . Förhoppningsvis , eller jag vet inte vad jag ska kalla det , så hoppas jag på att träffa Dig imorgon . Bara för att tala om för Dig vad jag tycker och speciellt för att få höra vad Du tycker ...
På kvällningen blir det firande för Ella som blir 18 ! (GRATTIS :)) Först hos henne sedan drar vi in till Kristianstad (y) GREAT ! Längtar man ? EN ANING ;)

Nu, hade jag tänkt packa lite saker och fixa fram kläder till imorgonkväll . Suck vad svårt det är . Ingen aning om hur varmt det ska bli eller vilket väder alls för den delen . MEN , som allt annat så kommer det lösa sig . Det gör det alltid !


I give anything to hear you say it <3HUGS & KISSES

Inga kommentarer: