Sidor

juli 15, 2009

en sån vecka på öland du vet


Mmm , det tog ett tag . Jag vet .
Så , här är min vecka ungefär :)
Vi har haft sisådär bra väder . Mycket regn men också mycket sol ! Jag och Moa har spelat en himla massa , vart på lekplatsen , handlat och myst en hel del ! Kvällarna har spenderats antingen i förtältet med fia med knuff eller i husvagnen med tombraider (till Playstation2) . Naturligtvis har vi haft godis varje kväll så för nuvarande känner jag mig som en svullen säl ;) I mitt försök att hålla uppe konditionen och förbränningen drog jag på mig träningskläder och ut i det fina landskapet på öland (vi bor på saxnäs , här är det riktigt fint)! Gissa vad ? Yes jag sprang vilse . Hahaha , måste hga sett festligt ut när det kommer en halvdränkt tös med en alldeles för stor regnjacka och mjukisshorts springades fram och tillbaka längs med den stora vägen ^^ Jag siktade faktikst på att springa inne i skogen och längs cykelstigar , men som sagt . Man kan ju inte hjälpa om man springer fel aight ? Mor min passade på att mobba mig lite med : "du kanske ska ta med Gps;en nästa gång du ska ut och springa" . HAH , jo det hade faktiskt behövas . Massa god mat och glass i stora lass har festats på . Det är faktiskt rikitigt trevligt att var "nanny" haha :) De dagarna det har varit fint väder , typ två dagar , har spenderats på stranden . Jag ska LÄTT jobba på att bli riktitgt solbränd denna sommaren . Det är faktiskt fint !:)
Nu är jag lite sugen på godis igen faktiskt . Eller glass . Onyttigt javisst , men det är faktiskt inte semester så mycket ^^

Sitter nog här en stund till känner jag .. fast jag lovade att bara ta en tio minuter på mig , och det var nig en timme sedan jag sa det . Men , man får ju passa på att använda internet så mycket det bara går när man väl kan :) Eller hur ? Surfing ; *CHECK*



HUGS & KISSES

Inga kommentarer: