Sidor

juli 10, 2009

då var det dags !

Då var det dags att ge sig av ! Blir hämtad vid tio men jag har faktiskt redan lyckats packa färdigt !(y) Så nu finns det heöt plötsligt tid för att slappa . Känner att jag behöver det efter bodypumpen och coren igår . Maddafakka vilken träningsvärk jag har ! Framsida+innerlår och rumpan fick vad de tålde igår minsann ! Sedan har det blivit en hel del cyklande man får ju inte missa att ta chansen att träffa Kevin (och Emma och Dennis) när man väl kan ! Han bor i Malmö annars så det blir inte att vi träffas så mycket . Men vi väl gör det , kan jag med lätthet säga att vi är asbra på att snacka skit (y)
Förövrigt är jag grymt sugen på en smoothie . Med jordgubbar och banan i ! MUMS .


<3

Nu , hade jag tänkt surfa runt på vårt kära nät som jag äntligen får ta del av ordentligt igen . Det blir inte så mycket av den varan när jag är hos far . Vi delar alla på samma dator , visst , det gör vi hos mor med men här är det mest jag som sitter vid den . Far och Linda sitter mer än oftast vid våran så jag får vackert vänta haha .


in memoriam
HUGS & KISSES

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sandra, vi måste ses snart! ^^ <3

Goldenstarlights sa...

JAAA , saknar dig som en galning för fan :O^^ Är hemma om någon vecka .. Ses då ?:D <3

Anonym sa...

Tycker jag absolut :D Jag visste inte ens att du var på Öland :O Vad dålig jag känner mig xD Haha, du får ha det bäst så ses vi när du kmr hem! ^^ <3