Sidor

juni 13, 2009

Sommarlov gott folk , Sommarlov (y)

Hah , så DÅLIG jag har varit på att uppdatera den senaste veckan ^^ Ska försöka vara bättre på det framöver , för nu har jag sommarlov :D
Så , går slutade jag 1:an . HÄRLITT !^^ Det firades med fika på nostalgia med pärlorna JJ och Patte - Herregud vad jag kommer sakna er ! Vi måste träffas under lovet ! Och JJ som slutar ... Usch , jobbigt det där "/ men man får hoppas att du får det bra på den andra skolan :)
På kvällningen drog jag mig till hörby och åt middag med mor . Sen kom Emmspemms :)) Och vi har knarkat twilight sedan dess -typ. Har väl sett den en fyra fem gånger nu (a) Den är verkligen beroendeframkallande . Skandal att Emma inte sett den innan , men nu jävlar är hon också fast ^^
Idag har jag passat syskonen . *Phuuu* Tur att Emma också är här som ett moraliskt stöd ^^ Annars vettitusan om jag klarat det ;) Har precis duscht efter en liten spingtur - hann ju inte till gymmet imorse . REAL SOFT ^^ Och vetni ?? Igår var det spinning innan skolavslutningen . Riktigt härlitt minsann ! Fick dock stressa litta till tåget men det var det värt ! Idag , tänker jag mysa med min sista from anattha matha Ms. Emmspemms S ! :) Vi kommer kanske se twlight IGEN - heh , håller på med det nu med men ja vefen ^^ - och mysa med gottis ! GREAT (Y) VI ÄLSKAR SOMMARLOV (L)



Usch vad jag saknar J <3. Bara så ni inte tror något annat ^^
Två månader den 12 Maj :)
Älskar Dig:*
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

patricia sa...

JA, VI ÄLSKAR SOMMARLOOOOV :D:D:D:D:D:D<3

Goldenstarlights sa...

DET GÖR VI :DDDDD<3