Sidor

juni 18, 2009

Snörvel och träningsvärk - snabbt om det senaste dagarna

AJ ! Äckliga jävla kropp gör som jag säger till dig !
Vilken dunderförskylning jag lagt på mig . BLÄ . Nyser , fryser och har ont i magen . Och det är midsommar imorgon - kul .

Lite snabbt:
I söndagskväll blev jag hämtad av Annelie o co. SPELKVÄLL på intåg !:D Forsatte sedan på det spåret tills i onsdags eftermiddag ! Massa Wii fit och Buzz ! Ärligt - det är något av det roligaste som finns !:D Och jag har världens träningsvärk i mina armar av boxningen ! Tack för att ni pallade med mig :D Vi får ta en tur snart igen !
Onsdags kväll var det afropowerdance ! Herregud vad roligt det !:) Helt sinnes , trött och glad som bara den ! Som alltid efter Kents pass ! Grymt duktig instruktör är han !
Idag väckte mor mig med att ringa vid 12 ( ja , jag var helt slut ) och bad om sällskap till affären . Klart att man ställer upp liksom !:D Så , iväg bar det . Till nova lund ! Mor skulle leta kläder ! Hon fyndade en del ( min förtjänst , haha ;D ) och jag fick en översöt ljusrosa tyll kjol (lindex) , ett par svarta leggings med nitar (lindex) och en flickig söt blus (h&m) . Inte illa det ! Har tyvärr inte bild , min kamera saknar fortfarande uppladdningsbara batterier ^^ så den går inte att använda ^^ och jag tänker inte låta er utstå bilder från min mobil . Det är inte värt det , tro mig ;D Tack för idag mor <3

Imorgon är det minsann midsommar . Gud vad tiden går :O Känns inte riktigt som att sommarlovet börjat än .
Usch på tal om sommarlov - jag har inte fått något klart besked från restaurangen än . Men jag hoppas verkligen att jag får jobbet ! Behöver Verkligen pengar ! BIGTIME ! Jag kan bara inte leva på mina 700 HELA LOVET , det funkar inte ^^

Jag hade tänkt att jag skulle vara social en stund , men jag kom på att jag verkligen inte orkar resa mig härifrån . Så , jag stannar här och kollar kläder på nätet ist (Y) Mor vet att jag älskar henne ändå - hoppas jag ;)


Dig , saknar jag nu . Mer än någonsin . Hör av dig <3. :*
HUGS & KISSSES

2 kommentarer:

patricia sa...

Spelkväll är nice!
Vi får ses nu snart tycker jag, Krya på dig snäckan :D!
<3

Goldenstarlights sa...

Det är det minsann !:)
Det tycker jag definitivt !:) Jag är på det hållet nästa vecka , det är bara att säga när :D
Tack , jag jobbar på det ;)
<3