Sidor

juni 02, 2009

överhettad !!

Blev litta sent idag ..
ÖVERONÖDIG skoladag idag . Svenskan - nope , matte - nope . Bara idrott hade vi . Tror ni jag visste det så jag stannade hemma och tog lite sovmorgon ? Näh , såklart inte . Stressad som fan var jag imorse med - MÖG ^^ Men , steeeek har dagen vart iaf . DAMN , nästan 30 grader (Y) det kan ju inte bli bättre nästan ;D Dock har jag brännt som som fan och ser för nuvarande ut som en tomat . Igen . Hah , vi spelade brännboll på idrotten idag , herregud vad sämst jag är !^^ Kul är det och det är ju det som är vitsen aight ? Fast det tror jag inte att mina kära lagkamrater höll med om THIHII ^^
Slutade sent som in i helvete , som vanligt på måndagar . Käkade och sedan slängde jag mig på cyklen till Höör för att träna . HAH , bara dit är det 1.5 mil , och lika mycket hem (givietvis , hur dum är jag?!) och sedan var det KENTpass - Step ^^ TOPPEEEN !
Och idag , kära vänner , ska jag ha credit för JAG har minsann gjort min Historia till imorgon !^^ Muntligt om något inom sveriges historria hundra år tillbaka - jag började läsa på idag . MEN , jag har iaf gjort det !:D

Imorgon är det dirr efter tischkan till malmö där min kära balettdansande (;D) kusin tar studenten ! Grattis hörru !

MIHIIW , nu var det inte mer ;>


Ord räcker inte till ,
tycker om dig så att det gör ont .

♥ ♥ ♥ J.G ♥ ♥ ♥
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: