Sidor

juni 28, 2009

I'm a monster. GRRRR

AJ MIN MAGE. Och p-piller skulle lindra mensvärk?? I helvete heller. Har bara gjort det värre. GRRR idag är jag ett monster. Förlåt mor<3.
Snart kommer gästerna. Jag har inte duschat, dukat än. Städat har jag men fick sen en sträng tillsägelse av mor min-VILA DIG. Ah, kanske inte översträng, det kan hon inte vara. Eller jo, det kan hon, men hon är typ, översnäll:) Aa, ni hajar.

Nu hade jag tänkt stänga ögonen i fem min till Yirumas ljuva tongångar. (Första och andra låten på spellistan. ENJOY IT.




Jag saknar dig
Dig, dig, dig
och dina ord
Du, jag tycker om dig
:*

















HUGS & KISSES

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra med mammor som tar hand om er när ni inte lyssnar på kroppen. Synd att jag inte kunde komma idag men har mått pyton. :0(
Dags att kolla i din kalender efter ny datum tycker jag/vi. Sommarlovet är över innan vi hinner tänka klart med allt man vill hinna med. Väntar på din tid. Kram och ta hand om dig./ Wii

Goldenstarlights sa...

Det vill jag lova. Mor betyder så mycket<3!
Aaa det var synd men vi får ses snart ! Jag kolla kalendern och hör av mig så fort jag vet med säkerhet :)
Krya på dig !
Kram !

Emma sa...

det lindrar inte på mig heller , snarare värre ! tur du har som har camilla som mamma =)