Sidor

maj 10, 2009

TRIPPELSTEP , Oh happy day

TJENA !^^
Till att börja med:
LÖRDAG och jag sov lääänge hos Dennis ! Soft ja , underbart ennu mer :) Åkte med kära far och brödrar till malmö för att släppa av linda i farten i lund . ( Hon medverkade i lundaloppet , duktigt värre ! ) Jag och resterande famlija körde till faster och fika . På kvällen tog jag en tur på cykelen för att hälsa på Emma . Vi var ute och gick en runda och sedan var min lördag slut :)
Idag , Kära ni , hände det grejer ! TRIPPELSTEP - tre pass på raken och DET GILLAS :D:D:D underbart-satans-jätte-super-kul :)För er som tvekar på att testa Step - GÖR INTE DET . Ni kommer att fastna direkt för det är så jävla kul :D
Nu , är både jag och min " homie " ( linda ;) ) Utsvultna och ska ta och käka pastasallad - MUMMMS ! :)
Resten av dagen ska jag tillbringa med mina kära läxor som bara lagts på hög ...
CIAO !

Jag saknar dig <3!
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: