Sidor

maj 08, 2009

"TJINGELING!"...

... som Patricia brukar säga ^^
Dagen började ju bra . Försov mig , IGEN . Det är någonting magiskt med mig och försovningar . Jag OGILLAR dem skarpt ! Jäkla dåligt påhitt ^^ Klockan var ställd på WAY förtidigt så att jag verkligen skulle komma upp . Visst , jag vaknade och satte mig upp med benen över sängkanten och stängde av alarmet . Vad tror ni händer då ? JO , Sandra SOMNAR . Sittade . I 40 minuter . Tills mobilen klinkade och talade om för mig att jag egentligen hade återbesök ( som jag för övrigt glömt bort att ställa in , Wooooopsi ) . Mmmhmm - ni kan tro att jag var stel i nacken efter det :O Det är inge bra att sova sittande . MEN nu är det iaf prövat och man lär sig ju så länge man lever ? ^^
Vi hade minsann NP i eng idag med . Gick hyvs känns det som iaf ^^
På bussen hem softades det med Sofia och Malin ! Fan tjejer , jag tycker att vi gör det till en vana :D
Idag tränade jag Bodypump och core . MYYYYYYYYYYYYS ! Fast det sa jag inte under passen ^^ USCH , vi har nya övningar för de inre och övre magmusklerna . GOSHHHHH - riktigt jobbigt må ni tro ! Gör fint på maaaaven det ni :)
Sedan gjorde jag slut på mitt skrammel i solariet . Så avslappnande det är att sola :O Tycker ni också det ?

Imorgon åker jag till far min igen . Kanske får jag sällskap på kvällen (<3) eller så får jag irritera Dennis och Emms ! Kevin skulle med masa sig till vad han kallar "norrland" . Hahaha , typiskt malmöiter ^^ Ingen elakt eller så , jag kommer själv därifrån från början ;)
PÅ SÖNDAG ÄR DET TRE STEPPASS PÅ RAKEN OCH JAG LÄNGTAR :D!


Idag är det tre veckor sedan . Tiden går fort !
You make me feel good :*
<3

HUGS & KISSES