Sidor

maj 05, 2009

hard work work - träning är livet (Y)

Tjaaaa !^^
Mmm , jag vet att allting blir förskjutit eftersom jag inte skriver fören efter tolv , men det får ni fan tåla !^^
Ikväll är jag världens dödaste , segaste och tröttaste människa som stått i ett par skor . Trots det är jag sprittade glad minsann ^^ Anledningen till min trötta kropp är en hel del träning . Idag hade vi coopers på idrotten , och GOTT FOLK , jag tror jag DÖR . Fatta att jag var 6 , upprepar , 6!!! sekunder ifrån ett MVG . HUR - JÄVLA - IRRITERAD - BLIR - MAN - INTE ? Hahaha , jävla skit ^^ Dock är det en förbättring . Får G till näääästan MVG - aaa lite stolt är jag dock :) Väl hemma igen slängde jag i mig mat för att kunna vila magen innan träningen och sedan var det bara att tuta och köra . Bodypump och Step idag ! KULIGT värre kan jag tala om ! Men som sagt , är jag världens färdigaste människa - Härlig känsla !:D Såå , idag känner jag mig duktig - bara så ni vet !;)

OCH jag behöver en ny jacka ! Jeansjacka or blazer ? HEEELP ?

OCH jag stör mig på att jag inte kan lägga ut bilder längre ... Jag ska bannemig fortsätta försöka tills jag blir gråhårig !

OCH jag tycker att det INTE behöver regan imorgon så att jag slipper se ut som en dränkt katt när jag kliver på bussen .

OCH , sist men inte minst vill jag att NP ska gå vägen imorgon - annars , gräver jag ner mig ! Håll tummarna för mig ! :)



Inatt vill jag somna med Dig !<3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: