Sidor

maj 13, 2009

en helt vanlig jävla onsdag ! OM man bortser från berget av läxorrrrrr

Tjooo man !
Vilken mardrömmsdag jag hade igår . Engelskan kan ta sig där det är som mörkast :O Usch , och jag är inte enns klar ... MÖG ! Vi har slutat nu så jag står i datorsalen , ska försöka bli klar med eng nu . Sedan gottt filk , sticker jag hem till höör . Funderar SKARPT på att ta bussen ist . det är så mysigt att åka buss , eller vad tycker ni ? :)

Idag blir det förmodligen afropowerdance - det skulle tydligen vara en nya korografi som enligt säker källa ( Linda ) var det jobbigaste hittentills . Och jag antar utmaningen ellooor ? :D

Annars är det RÅplpugg som gäller . BLÄÄÄÄ . Svenska skulle lätt vara det största språket i världen , då hade man sluppit göra dessa väldigt flummiga uppgifter :D


Ser dig mer och mer sällan . Jag saknar dig <3!
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: