Sidor

mars 18, 2009

Vi motionerande shoppingberoende

Hello , sitter nu hos Emma efter en låååång dag . Tidig uppstigning - buss till hörby - frukost med mor - bussen till malmö och det är DÄR gott folk , som det roliga idag började . VI ( underbaraste Patty och Jasika och jag själv ) hoppade av bussen WAY för tidigt . Gick världens jävla omväg för att komma till malmö city men vafan - lite motion skadar ingen ( eller jo , kanske . Fötterna eller hur Patte ;) ? ) Väl framme började shoppingrundan äntligen . Vi käkade på pizza hut ( eller ja , gullig som jag är hade jag med mig annan mat ^^ ) HITTADE MINA DRÖMMARS SKOR IDAG , *dreggel* ^^ . Tåget hem hann jag med faktiskt , STATUS ^^ . - Hem packade om till träning och Émms - till Emma och käkade middag - till träningen - BASTU ^^ , - hem igen till Emma - lite flum - Nu , sooooooooova ! ^^

TACK FÖR IDAG TJEJER ! :> Ni är bäst ! <3

Du ÄR ;*
HUGS & KISSES

3 kommentarer:

patricia sa...

TACK själv! (lugna puckar jag känner fötterna igen (Y)) DINA SKOR MMM MM LOVELOVELOVE säger jag bara! :D:D<3

Anonym sa...

Tack själv ;D
Sjukt kul var de, vi måste shoppa snart igen :D(ska bara fixa cash O_o haha ;D) Bra att du äntligen fick dina skor också! :D
Ni är bäst :D <33

Goldenstarlights sa...

:D snart igen ! <3