Sidor

mars 22, 2009

ska man va' , ska man vara unik

OJOJOJ ! ^^
Aa , lördag och jag har tillbringat min dag med att packa ner mina saker från rummet i stora lådor - snart flyttar jag ner ! :) Dammat har jag också gjort - duktig som jag är ^^
Ingen träning idag inte , det svider dock "/ . Träna dubbel imorgon om jag får som jag vill ^^
DENNA DAG HAR DOCK VART FLUM VÄRRE . Och jag måste faktiskt erkänna att jag blir fett pepp av Gyllene tider ^^ - vilken sommarkänsla ! Hoppat som en galning ( flipp som vanligt ) och studsat som en galen gummiboll i hela rummet . Som sagt - inte alla hönsen hemma men vafan , ska man va' , ska man vara UNIK ;)

NU , sitter jag och är SUPERÖVERGRYM på att göra . . . INGENTING - ja , just det , ingenting . Jag är världsmästare ^^
Hade nästan funderingar på en joggingtur men jag tror inte att mor min hade gillat den tanken . . . det får nog bli imorgon ist . ^^ Aah , får nog dra mig till sängs . Gonatt ! :*


Du ? Tilldragande ? OM NÅGOT ;*
Japp - jag är fast .
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: