Sidor

januari 18, 2009

kan INTE vara sant

Jag tror allvarligt talat inte det är sant ! Mopeden har varit trasig , ville inte starta och batteriet var prima . Så , jag har varit utan den i en HEL VECKA nu , eftersom den inte ville fungera . Idag fick jag hjälp av Emms far ( tack ! ) att få mopeden till far . Tänkte att han kunde titta på den . - NI TROR INTE ASET STARTAR DIRR NÄR JAG KOMMER HEM ! ? Jag fick en smärre chock , och är ganska förvirrad för tillfälligt må jag säga ! Men en god nyhet är ju att den faktiskt startar , men . . . Den kunde inte gjort det liiiiite tidigare ? haha , vilken grej . Till råga på allt började min gamla klocka fungera igen (!) Den har inte fungerat innan på grund av dåligt batteri . Alla tekniska prylar spelar spratt med mig idag , haha !

Tillbaka till verkligenheten . Igårkväll blev riktigt lyckat ! ( synd att ni inte kunde komma , du Emelie och Dessan ) . Jag och Patricia sopade golvet med er , aight ? haha ! Det måste vi göra om , helt klart !
Och som vanligt i morse satt jag och Patricia vid matbordet GANSKA länge . Haha , djupa disskusioner !
Tack för helgen flickor , tacktacktack !

Imorgon är det skola misann , tyvärr .

HUGS & KISSES

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår ja ;D <3

patricia sa...

hahah ja vi var ju helt oslagbara bäst helt enkelt ;D
måste göras om snart och då får emelie och jessie också komma minsann ;D<3

Anonym sa...

lyckat att den faktiskt startade direkt när vi hade kört hela vägen fram & tillbaka för att hämta den (A) ha Ha! xD <3 Lyckat Sandra ( i och för sig inget ovanligt) =P :*

Goldenstarlights sa...

Emma , du ligger risigt till , ! haha , kul att du var med på stepen idag . Keep it up , girl !
HUGS

emeliedaludd sa...

vi får lösa så det går att göra något tillsammans så snart som möjligt!!
KRAM

Goldenstarlights sa...

Ja , det måste vi Emelie ! det hade vart superkul . Jag ska höra med mor min om När "mitt lilla kalas" kommer äga rum .
HUGS