Sidor

januari 29, 2009

i need new furniture

Guten morgen ! Nu sitter jag i på bordet i hörnet av datorsalen på min skola och letar info till mitt arbete på samhällen . Det är ett interssant ämne - trafficing i Vietnam . Problemet är Var man ska börja . . . Det ska in nästa veckan , så det är hög tid att börja nu .
BODYPUMP idag , och core . Äntligen träna ! Emma kommer nog inte tro jag . . . ? Ska du det ? Och Du , föresten , ska vi hitta på någonting på fredag/lördag ?

Nu måste snart mitt rum bli klart ! Längtar som fasiken , och möbler ska bli så roligt att köpa ! Afrikansk-inspirerat ska det bli minsann ! Mysig okrafärg , trä , träd och vatten/eld inspirerade dekorationer . . . Kan funka eller ? haha

You make me smile
HUGS & KISSES

2 kommentarer:

emeliedaludd sa...

tror det kommer bli jätte bra på rummet :)

KRAM

Goldenstarlights sa...

Jag hoppas på det ! hihi

HUGS