Sidor

januari 14, 2009

Snällis till chaffis

Hey ,
allt väl med er ? Själv är jag sleten , ordentligt . Kom i säng vid tre igår och väcktes av klockan kvart över fem . Jag skrattade inte , tro mig . Dagen i allmänhet har väl funkat ganska bra , synd att klaga . Naturkunskapen är över och jag har ingen direkt läxa till imorgon . Otroligt men faktiskt sant .
Kvällen har tillbringats i tollarp . Kul att träffa er igen må jag säga ! Bussen hem skulle gå kvart över nio men bestämde sig för att vara sen . Som vanligt . Fick sällskap iallafall ! När väl bussen infann sig och jag skulle betala har skånetrafiken fått någon konstig ide att höja priserna . Så där stod jag med min tjuga , med ynka 2 spänn för lite . 2 SPÄNN . Tur att busschaffisen är så hygglig som han är . Rabatt fick jag , tralala . Annars hade det bli att gå hem . . .
Idag har jag även kollat upp nytt kontantkort . (Bättre sent än aldrig) och kom fram till att det fick bli knock-out på Tele2 . Min mobil är nämnligen låst och kostar alldeles för mycket att låsa upp .
Mopeden funkar så klart inte fortfarande . Och jag har inte en aning om HUR i hela friden jag ska få den till min far . Förmodligen så får jag helt enkelt putta fanskapet . Äh , fan det är lugnt . Det är bara 3 mil . Så går det när man bor i en väska . Grattis Sandra .

Så , nu är det nog dags för lilla mig att dra mig tillbaka . Kanske glutta lite på någon trevlig film . . . ?
Ha det finast ,

HUGS & KISSES

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kör du tre mil med moppe och packning?:O

Goldenstarlights sa...

Japp , hehe .