Sidor

december 25, 2008

sinnesförrvirring

En mycket förvirrande julafton. Trevligt, varvat med sorg och hoppfull förvirring. Det trevliga var definitivt sällskapet, sorgen var/är att Wiskey vår underbara gammla katt somnade in klockan 18.30. Det känns oehört tomt, först Mysan sen Wiskey, som jag saknar dem! Men han led aldrig och det lättar mitt tryck på hjärtat en aning. Han var gammal och hans tid var inne, det är bara attt acceptera... Den hoppfulla förvirringen beros på en märklig konversation, märkligt men endå en smula trevligt. . .

Idag ät INTE min mage glad på mig. Klarar inte av samma mängd socker och fett som jag sjorde innnan, nu mår man mest tjuvtjockt av det.

För informationens skull så vill jag bara meddela att jag fyller år imorgon, om det är någon som är sugen på att skänka lite pengar. För snart börjar rean och då förnyas min garderob förhoppningsvis, allting hänger på er nu, känn ingen press, haha ! ;)

HUGS & KISSES

4 kommentarer:

Anonym sa...

Naw, beklagar :(
Grattis i förskott, hoppas du får en underbar födelsedag :) Vi får ses snart! :) <33

Anonym sa...

Ingen press? nänä :P ses snart gumman =) <3

patricia sa...

TJIGELING PINGLAN!
jag maste ju saga grattis i efterskott ;D hoppas att du hade det skitbra vi ses den 12e igeeen :D<33

Goldenstarlights sa...

Till:
Jessica; Tack så mycket, klart vi ska ! :) <3
Emma; Jo för det gör vi :) <3
patricia; TJENA! tacktack, hopppas DU har det bra och solar för mig med! <3