Sidor

december 16, 2008

Loooooooov nu, innan jag dör

Nu får det fan vara nog! Hur äckligt många läxor kan man ha egentligen?! Jag svär, de enda kärringarna är ute efter är vår förtidiga död! Och det roliga är att de snart kommer att lyckas med ett fall i alla fall, snart pallar jag inte mer! Blä usch och fy för lärare/skola/och tidiga morgnar. För fasiken, ge mig lov!
Imorgon har vi matteprov, tror ni jag kan det? Nä, så klart inte. Vår kära Tick-Tack lärare i matte driver mig till vansinne... phuuuu! haha, tur att jag o Patricia slog våra kloka huvuden ihopa och i alla fall försökte få mig att förstå, dock utan större resultat. Dummastnågonsinpåmatte - det är jag det! Men man kan ju inte vara bra på allt... (men något kanske, haha)
Samhällen ska redovisas på torsdag, ja, den är inte heller klar. Men allvarligt talat, hur kan man ge en klass grupparbete och sedan inte låta oss arbeta under lektionerna? Jo man tackar ja, hur länge har vi haft på oss? Tjaaa, max en vecka. Ofta man hinner göra ett så pass omfattande arbete på EN vecka. De är nog dummare än fan själv de stakarna...
~~~~~~~~
Det enda positvit med dagen har varit träningen och chocklad. Det lättade hjärtat en aning i alla fall. Otroligt vad träning lättar sinnet. UNDERBART.
~~~~~~~~
Imorgon blir det Laserdome och jag kommer vara sämst (Y), har aldrig testat det och är verkligen kass på att sikta. Men jag är ganska övertygad om att det kommer bli roligt endå!
~~~~~~~~
Hah, på tal om "jordskalvet" i morse så sov jag gott, blev väckt av någonting jag trodde var en dröm, fick sms av en skräckslagen Patte, svarade, och somnade om igen. Ingenting ska få störa min skönhetssömn, vilket jag så väl behöver ;)
~~~~~~~
Riktigt rörigt inlägg men det får ni fan tåla, this is my life. Welcome, and enjoy!


HUGS & KISSES

2 kommentarer:

patricia sa...

HAHA! Ja det är inte varje dag man vaknar av att bokstavligt talat ALLT skakar xD men jaja det gick la brao ;D <3

Goldenstarlights sa...

Haha, nä det är ju inte det. ;) Tur är väl det annars hade du nog fått hjärtinfarkt ;) <3