Sidor

december 01, 2008

jinglebellrock

Nu känns det jul på riktigt, myyys.
Att det ska var så svårt att klottra ner en stakars liten låtanalys på engelska. Det är helt otroligt vad komplicerat det är. Inte har man någon större lust att göra den iheller, trots Gustavs ansträngningar att få mig finna min inspiration. Fann jag den? Nope, inte det inte. Och jag är helt övertygad om att det inte kommer ske några speciellt dragstiska skillnader hur länge jag än må sitta och stirra på det tomma Word-documentet på skärmen. Hjärna säger nej. Nej inte idag, en annan dag. Blläää
Min dag blev dock lite förgylld när det första jag möter innanför ytterdörren är en liten sötsak vid namn Lina, som vankar gungandes fram och slänger sig i famnen. Ohja, vad söt hon är!
JAG VILL HA JULLOV
Idag var det badminton för hela slanten. Och jag har kommit fram till att Josephine är proffs. Haha, vilken härlig syn, du borde bli komiker!
JAG SAKNAR DIG EMMA,BLI FRISK FÖR FAN!
ojoj, vad flummigt. Men det är ju så jag är, så det hade varit någonting som inte stämmt annars.

Har inte så mkt mer att dela med mig av. (äntligen tänker ni, hah)

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: