Sidor

december 30, 2008

bodypump/step (Y)

Helloo , idag är jag nog den tröttaste/lamaste/segaste männsikan som gått i ett par skor . Tränade bodypump en timme och sedan direkt bodystep en timme . *phew* , men roligt var det . Som alltid ! Älskar det verkligen , det är det rätta för mig , haha ;)
Imorgon bär det av till Sarina och därefter till mormor som fyller år ! ( Grattis snygging ! ) Present blir det och det filmen Mamma Mia som vi så lägligt sett på bioduken , ( jag , min mor , och mormor ) . Filmen uppsakttades så det blir nog en trevlig överraskning !


Snart är bestämt vart man befinner sig på nyår . Något trevligt ställe såklart , men är inte säker på Var jag ska va ;) .
Snartsnartsnart spelkväll igen ! Längtat ? En aning . Förmodligen denna vecka . . . kanske ? :)

Som sagt har jag smärre problem med att fixa till layout . Är ganska usel på det om jag ska vara helt ärlig ^^ . Men man kan inte vara bra på allt så är det !


HUGS & KISSES



2 kommentarer:

Anonym sa...

tränoman :P <3

Goldenstarlights sa...

and i love it ! , HUGS