Sidor

november 23, 2008

Go' kväll

Nu är det ett bra tag sedan. Som vanligt har man läxor upp över öronen och man längtar mer än någonsin till jullovet. Eller ännu bättre, sommarlovet. Fast det förstås, det är ju rättså härligt med julen.. Jag har redan fixat mina gardiner, haha.
I Helgen har jag allmänt setts som "social". Med familjen i alla fall, det blev bara en kort visit med Emma i fredagskväll för att kunna snacka av mig det värsta som var lagt på lager. Den tjejen ska det största pris som överhuvudtaget går för att hon orkar med att lyssna på mitt gnäll. Tack för att du finns gumman :*
Snö är så oehört vacker, inte sant? I middags tillbringade jag den dyrabara tiden (vi har ju inte snö alltför ofta) på frostavalen. Mysigt faktiskt!

I eftermiddags ägde den efterlängtade Afropowerpasset rum. Det är förjivla roligt. Fast intruktören var inte lika bra som den förra, tyvärr.
NU, borde jag verkligen försök fortsätta med mitt samhällsarbete som ska in i morgon... Borde verkligen. Men kommer jag göra det? Näh, vi tar det på rasten imorgon.
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: