Sidor

september 28, 2008

... Hösten kryper sig på och höstfrisyren ska på.
Flikigt hår, litet längre än på bilden med en flikad rak lugg? Kan funka eller? :)
~~~~~~~~~~~~~
..What a wonderfull world..
En hyvsat lugn och avslappnad dag idag. Jag har utforskat skogen kring våran enkla boning i Höör och fann att det är för lätt att gå i cirklar... Marschen tog ett plötsligt slut när jag nått fram till ett av mina favoritställen, här i lilla Höör. Jag talar naturligtvis om Sötoftasjön som jag och bästEmma har utnämnts som herrar över.


Efter lite blogg och tv kommer jag dra mig tillbaka till mitt lilla rödgråsvarta rum, i väntan på att måndagen ska infinna sig. Ja, hör och häpna, jag ser fram emot måndagen. Det kan ha någonting att göra med tjejligan som ska masa sig till Helsingborgs Väla... Men jag vet inte ;)


Hoppas på ett budgetlyft i plånboken men man ska inte förvänta sig för mycket.
Äh, på tal om pengar. Serveringen har anställt fler nu. Och vem tror ni åker då? Jo, sandra. Inte bra! Operation skaffanyttjobb är inlett!

Fernando Alonso tog hem segern i dagens lopp (F1) Skit också. Raikonen ta dig i kragen nu!


Näh, boken kallar! (vad töntingt det lät, haha...)
HA det bra!
Hugs!

Emma - You're never alone :)




Inga kommentarer: