Sidor

augusti 17, 2008

Hur blir det idag?

Till att börja med vill jag tacka sällskapet som hängde med till Takida med drygSandra - Emma då alltså! Det är lika kul varje gång vi hittar på något! Älskar dig vännen!

Efter ett par låånga timmars fixning av hår och makeup var det äntligen dags! Vi lämnade den lilla byn Höör klockan 18.20. Vi landade på Sundspärlan i Helsingborg en stund innan det skulle börja. Vi gick en sväng efter vi betalt biljetterna, vem träffade vi då? Jo, Nathalie och Daniel! Det var ju ett bra tag sedan, faktiskt cirka 9 månader. Innan brukade vi träffas oftare men, det blev längre denna gången... Anledning? Förhållandet mellan mig och Daniel fick ett ganska brutalt slut. Många tycker att jag är dum som överhuvudtaget snackar med honom efter det han gjorde mot mig, men jag vill inte mista honom som vän. För att han är en äkta sådan.


Konserten var enligt Emms mening - "UNDERBAR!". Det är inte svårt att hålla med!
Mycket ös med tanke på hur lite människor det igentligen var där (om man jämnför med Iron Maiden konserten på Ullevi, haha)
Efter mycket sjungande (gällt skrikande) blev det en flottig, fet, konstigt nog god hamburgare på macken!

Iallafall, Tack för en trevlig kväll - bästEmma, Nathalie och Daniel. Det var kul att se er igen!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Idag så blir det förhoppningsvis en tripp med Emma till Eslöv för att fira hennes farmor! haha
Det blir sova över! (jag ska hålla Emma vaken hela natten så att hon är död när skolan börjar, moahaha)
NU, ska jag göra mig färdig! Sedan bär det av!

Over and out! Take care!

Inga kommentarer: