Sidor

augusti 12, 2008

Gladast

Till att börja med blev det lite ändrade planer igår... Det blev inget malmö, så jag fick svälja mitt shoppingbegär för en dag. I utbyte mot malmö blev det hässleholm en runda, en mycket kort runda. Igentligen skulle jag inte dit men jag kände att jag kunde göra min mor sällskap!
Mot kvällningen rastade jag mitt "vrålåk" en runda. Jag fastnade nere i byn där Sandra och Rebecca befann sig. Det var ju ett tag sedan!

Idag kom jag äntligen iväg till malmö.
Min dag skulle igentligen börjat klockan halv åtta imorse, men när det pipande ljudet från min väckarklocka ljöd i mina öron, stängde jag strategiskt av den och vände mig om igen. Dumt gjort tänker jag nu. Det var meningen att jag skulle träffat Sofia idag.. Förlåt vännen.
Efter en stressig frukost (undrar varför den var stressig?) bar det av till busstationen. Bussresan var något av vad man kan kalla, mindre rolig, men. Linda mötte upp mig utanför sitt jobb, sen bar det av mot stan!
Shoppingrundan avrundades med en stor kopp och scones med creamechees och sylt på Espressohouse. (Det har man längtat efter!)

Nu sitter jag här förnöjt framför skärmen med en kopp kaffe i handen. Skinnjacka blev det, en snygg en!
Snart bär det av till Sandra för spel/film/tjejkväll! Mycket trevligt!

Bye bye!

Inga kommentarer: