Sidor

januari 03, 2012

rörig människa med planer - som vanligt

Tänka sig vad tomt det kan bli utan två personer.. Tur att det inte är långt till familjen åker till Norge för att träffa folket igen och åka skidor. Tur det.


Föresten, är det fler än jag som är helt fel på dagarna? Jag var helt övertygad om att det var onsdag idag och fick lite småpanik eftersom jag inte ens börjat på mitt arbete som ska vara klart på torsdagen.. haha. Fail. Ibland är det inte lätt att vara jag. Eller. Aa, det är aldrig lätt att vara jag. Kommer glömma bort mig själv i ett hörn någonstans snart..

En aning rörigt inlägg förmodligen. Men så är ju jag ganska rörig med i mig själv. Antar att ni får leva med det. Och på tal om rörigt och att jag är mig själv - typ - så får jag kanske ta tag i skolarbetet nu även om det är way för tyst här hemma just nu. Tänker bege mig till den stora staden sen för att fixa en liten paket till min fina som blir 20 år denna helgen. Kan hända att jag stannar där över natten med. Kan hända.


Ha en fin dag.
PUSS

Inga kommentarer: