Sidor

juni 15, 2011

tjaaråååååH

Idag ville jag verkligen inte varken vakna eller stiga upp ur sängen.. Är trött på att vara trött nu.. Tarmjävel som VÄGRAR ta upp vitaminer, mineraler och framförallt järn. Ska som tur är snart gå på den sista undersökningen (förhoppningsvis) och få bekräftat om det är det jag tror det är. Både hoppas och inte hoppas på att jag har rätt..



Duktig som jag är ändå (ibland) har jag börjat med träningen igen efter ett par veckors studentfirande. Du vet lika bra osm jag att det är lönlöst att träna dagen efter man druckit.. och det har man gjort en del. thehe. I alla fall, har jag tränat i tre dagar nu och min kropp skriker. Helt allvarligt talat, jag trodde jag skulle DÖ imorse när jag var ute och sprang.. hihi. Det där med att springa innan frukost kanske inte är en så bra idé för min kropp trots allt.. Eller så är det bara som jag är klen... ;)



Jag har i alla fall lyckats komma på en överfet position som tränar insidan av låren! Vilket brukar vara det ställe som de flesta kvinnor vill träna bort "det överflödiga".



Alltså, ligg på rygg, med svank och axlar i marken. Lyft upp benen rakt och släpp dem sedan åt sidan, så benen formar ett V typ, och sedan tryck ihopa benen igen. ASHÄRLIGT. Jag kan lungt medge att jag har träningsvärk idag.




Nu ska jag snart bege mig till kusin och familj för en efterlängtad spelkväll! Det är väl typ ett år sedan sist och det ska bli riktigt roligt! Med andra ord blir det inte så mycket skrivit här förän imorgon kväll.. Håll ut?


Bjuder på en bild på mig från Karnevalen; Temat var barnkalas och jag är en Fem-åring.




Går aldrig klädd så här annars... Elleeeer? ;)



PUSS

Inga kommentarer: