Sidor

juni 12, 2010

*nu drar jag*

Godmorgon era festprissar! ni andra med såklart)
Grattis till alla som tog studenten igår, ni har all rätt att fira må jag säga. Fusk. Inte att supa skallen i bitar, utan att gå ut skolan... åh, gå ut skolan. Vad bra det låter *drömmer sig bort en stund*

Men, inte ska man väl gråta? Har ju ett helt underbart år till att spendera med skolböckerna på söderport. Kan inte bli bättre *känn ironin*

Idag tänker jag dock hälsa på min pojkvän. *brett leende* Vi ska ha filmmys! Har saknat honom som galning. Träffade honom i torsdags... men det är grymt länge sedan. Fast, det kommer bli längre... *suck* 10 dagar - hur ska jag överleva?! (Ni stackars läsare får tåla mina små depressionsattacker)

I all fall, nu drar jag! Bussen tar 2,5 timme... Vilket är ett gott tecken på hur mycket killen betyder för mig, hehe - ALOT!

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: