Sidor

april 25, 2010

fint det!

Söndagar är till för att ta det lugnt och NJUTA av solen, underbara människor och god mat.
Jag har varit tant-barnvakt idag tillsammans med min alldeles egna, underbar, omtänksamma, fina pojkvän! Syskonen Bertmyr och Mr. Persson har varit ute och gått i naturen (åkrarna) i hörby, städat (nog för att det behövdes), fikat på chockladbollar, legat ute i den värmande solen och allmänt tagit det lugnt. Mellan de små utbrotten och grälen då. Småsyskon i all ära, älskar er, men ibland tar ni luften ur mig! ^^

Har precis käkat bacon- och ostinlindad fläskfilé med potatis och god sås, MUMS, och sitter nu och kollar/luktar på min supersöta rosa ros som K gav till mig igår! (a) Den luktar nääääästan lika gott som honom. Men bara nästan!

Det var allt för mig för tillfälligt... Nu blir det lite titta-på-fina-skor-på-nätet :)

Att vakna bredvid Dig, är något jag vill göra resten av mitt liv♥
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: