Sidor

juli 31, 2009

känslan av äkta glädje, sällsynt & älskad

Hey!
Huvudvärken från igår hade släppt när jag vaknade, 15 timmar senare. Wooops! Tur att jag ställde klockan dock, annars hade jag nog inte vaknat. Har blivit väckt av mardrömmar (eller samma egentligen) hela natten. Ni vet sånt man kan drömma när man är liten, om vargar som jagar en. Man springer och springer men kommer ingen vart. Till slut så lyckas de få tag i en och biter. USCH. Varför drömmer man så sjuka drömmar när man har feber??
Idag, liksom igår är jag glad. ÄKTA glad. Inget fejkat leende här inte. Enbart riktig glädje som sprider sig i hela kroppen. Det är så lätt att bara finnas. Lugn och varm inombords. HEL. Det är så skänt att ha sådanna dagar. Synd bara att det är så sällan.
Tar väl hand om denna stund genom att bara njuta till härlig musik och små nynna för mig själv. Hade tänkt städa garderoben en sväng, den ser verkligen ut som ett bombnedslag. Typiskt mig att bara slänga in alla saker^^. Men man måste ju göra av med dem någonstans aight? Haha.
Nu, sätts det igång:).


HUGS & KISSES

Inga kommentarer: