Sidor

maj 03, 2009

sunday , - ain't a sunny day today

Tjaaa !
Hmmm , en sak är säker - jag ogillar söndagar . De är onödiga och överskattade (Y)
Idag har jag inte gjort ett piss känns det som ... , började dagen ifs med sovmorgon , vilket inte har hänt på gud vet hur läge !^^ Så det var skönt . Sedan bar det iväg för att kolla in min systers match . Tjejen är bra !:) Efter det , handla middag ( bakad potatis , mums :))) ) och sedan till träningen . Spinning idag ! Nytt pass , med technomusik nonstop - så man fick dricka när man kände för det . Ganska lamt program och inte så jobbigt ... Hmm , föredrar de andra menmen :) Har även solat en stund i solariet idag . Jag är SNART brun , haha :D Så , hem igen och trycka i mig potatisen och sedan somnade jag . ILLA att sova typ tre timmar och vakna vid den tiden man normalt går och lägger sig , så jaaa jag är inte trött nu . GRATTIS sandra ;D jag får väl tvinga mig själv att somna ^^ Imorgon är det ju cooperstest och då vill man helst vara utvilad - för att kunna få något bra resultat :)

Sååå , nu hade jag inte tänkt dryga mycket längre till . Tror jag (a) ^^


I need to hear you say it - every day .
<3

HUGS & KISSES

Inga kommentarer: