Sidor

maj 17, 2009

Snuvad på konfettin , men bra glad endån :)!

DAGEENS !
Nu sitter jag nöjd och belåten på mitt golv med golvärme - MyS . Har inte gjort något särskillt idag, mest varit ute och softat med musik . Vid fyra körde jag till nionde i hopp om att få testa det nya Afropowerdance - korografin , men om man säger så , jag blev rätt snuvad på konfettin . Afron på söndag är numera bara på VARANNAN söndag . Den andra söndagen är det bodybalance . Så det fick blir det istället , och jag klagar inte ! Det underbart :D Blandningen av YOGA + Pilates + "core" + jobbigtsomsörenförbenenrörelser = Bodybalance . Toppen ! Så en timme med flum rörelser som gjorde susen på magen och rygg sedan en timme ute i gymmet . Klarade inte lika mycket idag som jag brukar på framsida lår - DOCK beror det på BB :) Och mina triceps är DÖDA , eller nä , jag känner minsann att de lever idag haha :D
Ikväll ska jag mysa till det ordentligen med bok , te och levande ljus . Denna söndagen har funkat hyvsat bra , med tanke på att jag inte är så förtjust i dem ;) Det KANSKE kan ha något med min sovmorgon till 11 att göra (Y)


Luulen, että rakastan sinua !:* <3
HUGS & KISSES

Inga kommentarer: