Sidor

augusti 20, 2008

Efter dagens strappatser

Andra dagen i skolan är härmed slut. Skönt? Trist? En aning behagligt faktiskt.
Då hade man gått två hela dagar på Söderportsgymnasiumet i Kristianstad. Klassen är stor. STOR. Hela 32 pratglada (nej) personer. Det verkar som vi kommer bli en trevlig klass, men det vet man inte ännu.
Har knappt memorerat några namn alls, men det kommer väl med tiden antar jag.
Än så länge är det lugt på läxfronten men jag har en väldigt stark känsla av att det kommer bli en dramatsik ändring om några dagar. *phew* hur ska jag orka?

Till min lycka slutade vi tidigare idag. Det blev lite shopping för mig. Skiva till mor min - Takida, (som hon gillar lika mycket som jag) småblommig tröja och en beige guldig kofta. Mm-hm.

Nu ska jag städa. Igen... Det måste vara det mest otacksamma sak man kan göra. Man städar sig till döds!


Warning people! Sandra got the control.

Inga kommentarer: